با حمايت‌هاي دولت نهم: دانش‌آموزان مهريزي در ميان 16 منطقه استان يزد درخشيدند

یزدفردا :صادقی : رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهريز گفت: با حمايت‌هاي دولت نهم به‌ويژه رئيس جمهور مكتبي و مردمي از آموزش و پرورش اين شهرستان، دانش‌آموزان شهرستا مهريز در ميان 16 منطقه و شهرستان استان يزد خوش درخشيدند.

سيد جليل عقيلي امروز به‌مناسبت بازگشايي مدارس در گفتگو با خبرنگاریزدفردا  اظهار داشت: با اين حمايت‌ها، تحول عظيمي در امر آموزش و پرورش اين شهرستان به وقوع پيوست كه ثمره اين حمايت‌ها درخشش دانش‌آموزان شهرستان در عرصه‌هاي علمي و فرهنگي و ورزشي در كل استان يزد بوده است.
وي افزود: با انتخاب احمدي‌نژاد و شروع به فعاليت دولت مردمي نهم و تخصيص اعتبار آموزشي بالغ بر 2 ميليارد و 500 ميليون تومان، كاستي‌ها و مشكلاتي كه در آموزش و پرورش شهرستان مهريز بود، رفع و زمينه براي مستعد شدن و بروز استعدادهاي نهفته دانش‌آموزان اين شهرستان مهيا شد.
رئيس آموزش و پرورش شهرستان مهريز بيان داشت: تلاش‌هاي خالصانه و زحمات بي‌دريغ همكاران و دانش‌آموزان شهرستان مهريز باعث شده است كه در سال تحصيلي گذشته آموزش و پرورش شهرستان رتبه‌ها و قبولي بسيار خوبي در كنكور سراسري كسب كند به نحوي‌كه اين مديريت توانست از نظر قبولي در مقاطع ابتدايي و راهنمايي و اول متوسطه رتبه اول استان يزد و در مسابقات فرهنگي و هنري و ورزشي رتبه‌هاي كشوري و استاني را از آن خود كند.
عقيلي افزود: هم‌اكنون با توجه به حمايت‌هاي دولت نهم و تلاش همكاران و دانش‌آموزان شهرستان مهريز توانسته‌ايم در ميان 16 شهرستان و منطقه استان چون نگيني در آسمان علم و دانش كشور بدرخشيم و به عنوان يك منطقه خوب و عالي و مستعد آموزشي زبانزد خاص و عام شويم.
وي اظهار اميدواري كرد در سال تحصيلي جديد نيز با حمايت‌هاي دولت دهم و تلاش مجدانه بيش از 8 هزار و 600 دانش‌آموز و 900 كادر آموزشي بتوانيم گام‌هاي موثرتري در راه خدمت به فرزندان شهرستان مهريز برداريم و شاهد موفقيت و پيشرفت روزافزون آنان در عرصه‌هاي گوناگون آموزشي و پرورشي باشيم.
شهرستان مهريز با 50 هزار نفر جمعيت، در 45 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا